MÚSICA. Iniciem el curs escolar amb ukeleles!

Hola, famílies! Aquest nou curs que tot just encetem, ens ha portat una sorpresa musical molt especial! Gràcies a l’esforç de l’AMPA disposem d’una dotació d’ukeleles que faran les delícies dels nens i nenes de l’escola. Aquesta setmana les comunitats de mitjans i grans han fet un petit tast amb aquest instrument d’origen hawaià, i l’experiència ha resultat ser molt enriquidora. Al llarg del curs anirem incorporant l’instrument en l’aprenentatge de l’educació musical de l’escola, i l’integrarem a la resta d’instruments que ja toquem, com és la flauta dolça i el carilló. Alguns exemples d’activitats que farem amb l’ukelele: creació de noves seqüències rítmiques, veure com es formen els acords en un instrument de corda; també intentarem preparar alguna cançó i farem audicions on l’ukelele sigui el protagonista per familiaritzar-nos amb la seva sonoritat.

Esperem que us ho passeu molt bé aprenent les nocions bàsiques d’aquest instrument tan entranyable!

Clique aquí per veure algunes imatges destacades!