AFA

Es la representació de totes les famílies dels alumnes del centre, que de forma voluntària i sense ànim de lucre, participen activament en la vida quotidiana de l’escola.

Des de l’AMPA es duen a terme diferents accions, totes elles relacionades i destinades als alumnes, les seves famílies i l’escola.

• Gestionen la venda de llibres i xandalls

• Col·laboren activament, junt amb l’escola, en l’organització i subvenció de les diferents festes escolars

• Organitzen jornades familiars

• Subvencionen l’espai «Biblioteca Oberta»

• Donen suport econòmic a l’escola per a la renovació i/o ampliació de materials.

• Organitzen les activitats extraescolars:

• Servei d’acollida(matí i migdia)

• Natació

• Street Dance/Zumba/Patinatge

• Cuina creativa

• Reforç/Anglès

• Futbol/Multiesports/Taekwondo

• Escacs

• Organitzen l’Espai Menjador: activats destinades als alumnes que fan ús del servei de menjador.

Horari: dimarts de 15:00h a 16:25h

Telèfon: 675 762 646

Correu: ampamossenjoanbatlle@gmail.com

RELACIÓ ESCOLA-FAMÍLIES

La vostra col·laboració amb l´escola és imprescindible per aconseguir bons resultats en l´educació dels vostres fills/es. Les vies de comunicació i participació són les següents:

• Reunions a principi de curs

• Informació per escrit de temes d´interès (circulars, notes a l’agenda…)

• Entrevistes personals per comentar l´evolució dels alumnes. A principi de curs cada tutor/a us comunicarà l´horari d´atenció als pares i mares.

• Web de l’escola /Facebook /Twitter

• Participació a l’hort.

• Decoració de l’escola.

• Activitats dins l’aula.

• Festes i actuacions