Activitats complementàries

Sortides i colònies CURS 2022-2023

Cada comunitat organitza diferents sortides segons els objectius i continguts de la programació del curs. Normalment es fa una sortida per trimestre i colònies al finalitzar al cicle. A part de les sortides i colònies que es recullen en el quadre següent, també es realitzen sortides a l’entorn proper durant l’horari escolar dins la franja horària de matí o de tarda, en funció dels objectius a treballar, programacions i/o interessos dels alumnes.

Piscina

Els alumnes de P5, 1r i del SIEI realitzen unes sessions de piscina al llarg del curs dins l’hora de psicomotricitat/Educació Física.

Vela

Els alumnes de 5è realitzen l’activitat de vela dins el projecte “Esport Blau” del Club de Vela Blanes.

Festes d’escola

Durant el curs es realitzen diferents festes i activitats relacionades amb les costums i tradicions del nostre poble i altres objectius de la programació del centre.