Mobilitat a Grècia

L’alumnat de 6è representant del centre juntament amb el professorat acompanyant, inicien el viatge a Grècia del 7 al 13 de maig de 2023.

El diumenge 7 de maig l’expedició per a la mobilitat es va desplaçar a l’aeroport El Prat Barcelona amb les maletes plenes d’il·lusió i moltes ganes de viure experiències noves a Grècia, conèixer escoles i companys d’Erasmus nous i gaudir de l’entorn grec.

També hi han anat a fer la cloenda del projecte Refashion que ha durat tot el curs escolar, en un projecte Etwinning fet conjuntament amb l’escola Sant Josep de Terrassa.

Allà, estan experimentant també, amb metodologies STEAM amb materials de robòtica, tallers experimentals i d’investigació alhora que es practica l’anglès, tot plegat molt globalitzat. Podeu seguir tota la informació a l’apartat de Mobilitats Grècia d’aquesta mateixa web.