Taller de Mems

El passat 24 i 25 d’octubre els alumnes de 6è vàrem participar d’un Taller de mems organitzat per Plataforma per la Llengua.

Ens van explicar perquè es creen els mems, quins són els seus objectius i l’ús que fan sobre les imatges. Ens van demanar que per grups féssim els nostres propis mems. Havien d’estar escrits en català i els mems que vàrem crear eren tots molt graciosos però el guanyador de 6èB va ser el del grup de la Valery, el Derek, el Gael i la Sofia. De la classe de 6èA el mem guanyador va ser el del Jordi.

Els mems els hem fet mitjançant una aplicació que ens va facilitar la nostra formadora i es podien crear molts mems diferents i podies escollir tots els que hi havia disponibles a l’aplicació.

Reporters CdG-6è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *