Sortida al Museu de les Ciències Naturals

El passat dijous 8 de febrer els alumnes de sisè vàrem anar d’excursió al Museu de Ciències Naturals del Fòrum.

Vam anar amb el bus 7 i quan vàrem arribar vam esmorzar i tot seguit ja vam entrar al museu.

En entrar al museu un home que es deia Roger ens va explicar coses sobre les altres seus del museu i que faríem unes activitats.

Les activitats es tractaven d’investigar una illa acabada de descobrir que es deia Hipacia, ens van ensenyar el mètode científic quan s’aplicava.

Vam fer quatre grups i ens vam repartir per taules d’investigació, una era sobre els micromamífers de l’illa, un altre dels pins, l’altre de les conquilles marines i l’última era sobre el clima.

Primer vam fer unes hipòtesis sobre la investigació i després ens van donar material per investigar, després d’això ens van donar els espècimens i vam començar a treballar.

Després ens van donar uns papers per comprovar les hipòtesis i anotar les per després exposar-les.

Mentre un grup feia les activitats l’altre veia el museu, hi havia moltes coses com una exposició sobre el planeta Terra, animals dissecats com lleons, ocells i molts més animals, fongs, cèl·lules, un escorpí, minerals que brillaven en l’obscuritat i moltes més coses.

Vam menjar el dinar a un parc a prop del museu amb molts jocs divertits i després vam tornar a l’escola amb el bus 7.

La sortida va ser molt interessant i divertida i ens agradaria tornar.

Reporters de 6è