Projecte “Fem una peli”

En aquest projecte participen els cursos de 5è diverses escoles de l’Eixample. L’organitzen dos senyors que es diuen Sebas i Franc.

En el projecte estem fent quatre grups per classe que cadascun d’ells és una pel·lícula. Totes les pel·lícules primer han estat un microrelat i després les hem passat per escenes i les hem gravat. Després de gravar-les, les hem editat i hem fet la pel·lícula definitiva. Ara ens falta visualitzar les pel·lícules que tots hem fet.

Els microrelats els hem fet tota la classe, però després només n’hem escollit quatre per a la gravació final.

El pròxim 4 de juny, al centre Cívic Urgell es farà la presentació oficial de les nostres pel·lícules amb el visionament a la sala i pantalla de cinema.

El projecte ens ha agradat molt i estem molt nerviosos esperant el resultat final.

Reporters 5è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *