Parc de la Ciutadella: projecte i sortida de la Castanyada

El projecte del Parc de la Ciutadella que hem treballat tots els alumnes de la Comunitat de Grans, els vam començar a l’escola a l’estona de tallers i per grups vàrem treballar diferents aspectes com per exemple, les activitats que es poden realitzar en família, quina és la història del Parc de la Ciutadella, quina vegetació podrem trobar, quins animals hi viuen, quins monuments hi ha i què és el Parlament de Catalunya.

Després de treballar-ho per grups, vam fer un vídeos on explicàvem les nostres recerques i entre tots els grups vam explicar:

Monuments: hivernacle, el Mamut, La dona del paraigües, la cascada i el carrusel.

Activitats per a les famílies: estanc, passejar pel parc, espais de pícnic, taules de joc, zona joc infantil.

Zones temàtiques: Zona de esport, zona scooter, mirador turístic.

Parlament de Catalunya, es va construir entre 1717-27 i 1889-95.

Hivernacle: És una obra de l’arquitectura i forma part del Museu Martorell, construïda entre 18833 y 1887.

Hi ha el Zoo de Barcelona amb animals: girafes, cabres, paó reial, zebres, lloros, hipopòtams, tigre, micos, dofins….

Finalment el dia 31 d’octubre vàrem anar tots al Parc de la Ciutadella. Van anar en metro i quan vam arribar vam anar al parc a esmorzar.

Després d’esmorzar el Sergio i el Francesc, els mestres d’educació Física ens van preparar activitats esportives i ens vam divertir molt!!

Quan vam acabar els jocs, els mestres ens van fer un passeig pel Parc de la Ciutadella i així poder veure tot allò que havíem treballat a l’escola. Ens vam fer una foto de grup davant de la cascada i vam arribar fins al Parlament de Catalunya.

Després ja vam tornar a la placeta on havíem esmorzat per dinar i vam jugar una estona amb els amics.

Finalment vam tornar a l’escola amb metro i ens ha vam passat molt bé!!

Reporters CdG- 5è