Competències Bàsiques 6è

Els alumnes de sisè, com cada any, farem les competències bàsiques. Aquest any les farem del 16 al 18 d’abril.

A l’escola, des de fa uns dies estem fent proves d’anys passats per practicar-les. Els professors ens han dit que totes les competències bàsiques tenen uns exercicis semblants i que si les anem preparant ens sortiran millor perquè ja estarem previnguts i així coneixerem el seu funcionament. Les competències bàsiques són una per cada assignatura: matemàtiques, català, castellà, anglès i medi. Farem dues proves cada dia, excepte l’últim dia que només farem la d’anglès.

Al final de cada prova de llengua (català, castellà i anglès), hem de fer una petita redacció de 100 paraules sobre un tema que ens proposen.

Reporters de 6è.