UI-ERASMUS

La UI-ERASMUS del nostre institut-escola formada per membres de l’equip d’anglès segueix la tasca d’internacionalització iniciada fa més de 10 anys quan el centre era concertat i s’anomenava Escola Sagrada Família.
La implicació i l’esforç de tota la comunitat educativa durant aquests anys va donar els seus fruits el 2020 amb l’obtenció de l’Acreditació Erasmus, un reconeixement europeu i nacional.
La coordinadora Erasmus i Cap d’Estudis de l’IE Londres, Núria Vila Pladevall, ha realitzat tota la burocràcia necessària perquè aquest reconeixement, amb tots els seus avantatges, continuessin un cop el centre ha passat a la xarxa pública.
En la darrera enquesta de satisfacció realitzada a famílies i alumnes, la internacionalització amb els projectes europeus Erasmus+, continua sent una de les línies estratègiques del centre més ben valorades:

The Erasmus Diary

L’Acreditació Erasmus té una durada de 6 anys (2021-2027) i permetrà al nostre institut-escola millorar en l’aprenentatge d’idiomes, inclusió i digitalització.
UI-ERASMUS
JUNY 2022