Taller del bon ús de les pantalles i les xarxes socials a 1r d’ESO

Premeu a enllaç per veure el vídeo d’instagram

En l’era digital, l’ús adequat de pantalles i xarxes socials és crucial per als alumnes de 1r d’ESO. Les pantalles ofereixen accés a una àmplia gamma de recursos educatius que poden enriquir l’aprenentatge.

Les xarxes socials permeten la interacció amb companys i professors, fomentant el treball col·laboratiu i l’intercanvi d’idees.

Un bon ús de les pantalles i les xarxes socials promou habilitats digitals fonamentals per al futur dels estudiants. No obstant això, és essencial establir límits i pautes per evitar l’excés de temps davant de les pantalles.

L’ús excessiu pot afectar negativament la concentració, el rendiment acadèmic i la salut mental dels alumnes. Fomentar un equilibri entre el temps en línia i les activitats fora de pantalla és fonamental per a un desenvolupament integral. En resum, el bon ús de les pantalles i les xarxes socials és una eina poderosa quan es fa amb responsabilitat i moderació.