Obrint l’ull de la creativitat al museu del disseny

Els alumnes de l’optativa d’educació visual i plàstica van anar al museu del disseny, allà vam veure els tres pisos del recinte.

Podeu prémer en aquest vincle per veure el vídeo que han fet a l’Instagram de tota l’experiència.

Vídeo del museu del disseny

En el primer pis hi havia tot un recull d’objectes tecnològics curiosos i molt innovadors.

En el segon pis hi havia tot seguit de propaganda que hi va haver a Catalunya durant les dècades passades, “flyers”, cartells informatius, cronologies i fets més importants dins del món del disseny.

Finalment, a l’últim pis vam trobar com eren els dissenys de vestuari comuns d’èpoques passades, des de l’any 1700 fins l’actualitat.

Va ser molt inspirador pels alumnes!