Sortida meravellosa a Collserola! 1r d’ESO va al parc natural a 30′ de casa

Els alumnes de 1r de l’ESO ahir dijous dia 14 de Març es van aventurar a visitar l’obaga de Collserola, és a dir, la part que no li toca el sol del nostre parc natural més proper.

Vídeo de la sortida a Collserola 😉

Un zona rica en flora i fauna, envoltada de 9 municipis, i dos rius (Bessós i Llobregat). La serra és un paratge molt agradable de veure amb bones vistes i a només 30 minuts de la nostra escola. Recomanem molt visitar-la els caps de setmana o, perquè no? Entre setmana. Així ens omplim els pulmons de aire lliure de contaminació.

L’activitat ha estat organitzada des de la matèria de Biologia i Geologia. Vam fer un total de quatre grups, cada grup amb un monitor especialitzat en fauna i flora de la zona.

La primera activitat va ser la de seguir una clau dicotòmica. En aquesta clau havien de identificar diferents tipus d’ arbustos, lianes i arbres. Per fer-ho van haver de tocar, olorar, observar diferents propietats, si punxaven o no, si tenien una determinada forma o si seguien unes determinades propietats, com si s’enganxaven a la mà, si eren perennes o caduques i moltes altres opcions.

La segona era la d’identificar objectes dispersats pel terra i relacionar-los amb unes fotografies d’animals que portava el monitor.

Tot plegat va ser un dia molt intens, vam prendre el sol a l’aire lliure i vam fer cames!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *