Les formigues i les abelles d’I5 van anar a veure l’obra “Els colors del metall”

L’obra es va fer a l’auditori, van sortir a les 9:20h i van arribar a les 12:15h. Els hi va agradar moltíssim! Un mescla de cançons infantils amb jazz Utilitzaven instruments de vent i els alternaven amb instruments fets amb materials del dia dia com embuts, tubs de psilicona, caracoles de mar i xiulets fets de forma natural.

Els alumnes van fer un treball previ a l’escola amb algunes de les cançons de l’espectacle per tal de millorar l’oïda musical.

Les cançons eren basades en obres de grans músics com Duke Ellington, Henry Purcell, Erik Satie, Paul Dukas, entre altres.