La nova aula d’acollida

A l’IE Londres, disposem de dues aules d’acollida: una per a l’alumnat de 3r a 6è d’Educació Primària i una altra per a l’alumnat d’ESO.

Hi assisteixen alumnes nouvinguts d’arreu del món. L’objectiu de l’aula d’acollida és acompanyar-los, al llarg de 24 mesos (36 mesos, en alguns casos), en l’aprenentatge de la llengua i dotar-los de les habilitats i l’autonomia suficients per a la seva progressiva incorporació a l’aula ordinària.

És un espai obert, flexible, dinàmic i inclusiu, on aprenem jugant, cantant, dibuixant, fent projectes, compartint coneixements i vivències, treballant en equip… Un espai que ofereix, a més dels aprenentatges, una atenció personalitzada i un acompanyament emocional.

Disposem de recursos i materials molt diversos i treballem amb les noves tecnologies.

A l’aula d’acollida aprenem i fem amics.