Erasmus+ FOSBOS Rosenheim-Barcelona

Aquests dies hem rebut 10 estudiantes i 4 professores de l’Institut FOSBOS de Rosenheim (Alemanya), que han estat acollits per famílies del nostre centre. Aquests alumnes han aprofitat la seva estada per fer pràctiques a Infantil i Primària. També han visitat alguns dels monuments més coneguts de Barcelona, com el Parc Güell, la Sagrada Família o han recorregut el barri Gòtic.

Sense dubte, ha estat una experiència molt enriquidora tant per als nostres alumnes, que han pogut millorar el seu anglès i el seu alemany, com per les famílies i els estudiants alemanys, que han pogut conèixer el funcionament d’un institut escola com el nostre.

Aquest viatge s’emmarca dins del Programa Erasmus+, finançat per la Unió Europea.

Quin és el següent pas? A finals de setembre els nostres alumnes viatjaran a Rosenheim per conèixer com és un centre bavarès i aprofundir en els objectius del programa, com són l’adquisició dels valors europeus, desenvolupar la seva consciència democràtica i conèixer l’entorn cultural i social europeu.

Danke schön i bis bald!