Termini per presentar una "Beca MEC"

Us informem que el termini per presentar una sol·licitud de beca de necessitat específica per a suport educatiu pel curs acadèmic 2013-2014 que ofereix el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports (MEC)  s’acaba el 30 de setembre de 2013.

Aquestes beques estan adreçades a un reduït nombre d’alumnes. Abans de sol·licitar-la consulteu els requisits a la seu electrònica del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Passos a seguir:

1. Comprovar si compliu els requisits.
  2. Omplir la sol·licitud a través d’internet o presencialment.
  3. Demanar al centre de suport educatiu el diagnòstic signat pel qual es demana l’ajut.
  4. Portar tota la documentació necessària i el diagnòstic a la consergeria de l’Institut Escola abans del 25 de setembre de 2013.
  5. Un cop comprovat que tot està correcte l’IE Les Vinyes ho remetrà a Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament.

Per a qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la consergeria de l’Institut Escola.