Final del Pla d'acollida i inici dels projectes de centre

LogoLesVinyes
Foto: Mosaic humà a Les Vinyes

Hem incorporat moltes persones noves aquest inici de curs. Alumnes, docents i altres professionals que fan possible el nostre projecte educatiu. Nous espais, noves rutines, noves idees, nous punts de vista. Vam acabar el Pla d’acollida amb un mosaic humà format per tots els alumnes i docents del centre. No només hem representat el logo del centre, també hem volgut simbolitzar que a Les Vinyes tothom hi té un lloc! 🙂

De moment, doncs, hem acabat el Pla d’acollida. Ara treballarem per a incorporar totes les sensibilitats i necessitats de les 350 persones que treballem cada dia a Les Vinyes: tots aprenent i tots ensenyant!

entrega
Foto: Entrega dels ordinadors

També hem iniciat alguns dels projectes importants d’aquest curs 2013-2014. D’una banda, el projecte de 1r d’ESO “Competents digitals en un món connectat”, que ja ha fet l’entrega dels ordinadors i la primera sessió “Set up” amb l’equip docent de l’ESO. La propera setmana fem el “Set up” amb els alumnes i encetem el primer treball globalitzat “Connectats!” Aprofitem per agrair a la comissió de l’AMPA el gran treball que s’ha fet i que de ben segur continuarà. Gràcies!

De l’altra, hem començat L’hora del Cinema a l’ESO i el Bon dia a Educació Infantil i Primària. La propera setmana ho farà tot el centre, amb l’estrena del reportatge del Pla d’acollida que ha realitzat un equip d’alumnes de 3r d’ESO. Ja us n’informarem!

1. Ramon Nasarre

Moltes felicitats a tota la comunitat educativa!
    És una passada veure com aquesta vinya va creixent any a any amb força i il·lusió.
    Disfruteu del nou curs i espero veure’ns ben aviat.
    Una abraçada,
    Ramon