Obert per alegria

Del tancat per vacances, hem passat a l’obert per alegria.

acollida
Foto: Les Vinyes a les 9 h.

Alegria d’incorporar un nou grup de nens i nenes a P3 i fer l’acollida i l’adaptació al centre amb l’equip d’educació infantil. Una adaptació que farem avui, demà i dilluns de forma esglaonada. Sigueu molt benvinguts i benvingudes!

Alegria de retrobar-nos els nens i nenes d’infantil i d’estrenar, amb els més grans, l’educació primària. Una nova i determinant etapa que aquest any encetem. Ens estem fent grans! 🙂

Alegria d’incorporar tres nous grups a primer d’ESO, amb el gran repte de creixement que això representa pel centre. Nous companys, noves famílies, nous docents… L’Institut Escola va creixent en tots els aspectes!

I alegria de retrobar-nos amb els alumnes de 2n i 3r d’ESO, que seran els principals encarregats del Pla d’acollida dels seus nous companys i companyes. Us esperem, doncs, demà a les 9 h. per a fer aquest Pla d’acollida de dos dies.

Així que obrim les portes i encetem tots plegats el nou curs 2013-2014!

Bon-inici-de-curs