Beques de suport educatiu (MEC)

Us informem que s’ha obert el termini per presentar una sol·licitud de beca de necessitat específica per a suport educatiu pel curs acadèmic 2014-2015 que ofereix el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports (MEC). El termini s’acaba el 30 de setembre de 2014.

Aquestes beques estan adreçades a un reduït nombre d’alumnes. Abans de sol·licitar-la consulteu els requisits a la seu electrònica del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Passos a seguir:

1. Comprovar si compliu els requisits.
  2. Omplir la sol·licitud a través d’internet. Us demanarà que us registreu.
  3. Imprimir la sol·licitud degudament omplerta.
  4. Demanar al centre de suport educatiu el diagnòstic signat pel qual es demana l’ajut.
  5. Portar tota la documentació necessària i el diagnòstic a la consergeria de l’Institut Escola de l’1 al 12 de setembre de 2014 (ambdós inclosos), en horari de 8 a 14:30h.
  6. Un cop comprovat que tot està correcte l’IE Les Vinyes ho remetrà a Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament.

Per a qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la consergeria de l’Institut-Escola.