Bones vacances i fins setembre!

vacances2En ple període de vacances escolars, nosaltres estem preparant ja el nou curs amb molta il•lusió, amb nous reptes i amb nous projectes, dels quals en podreu anar fent el seguiment a través de la nostra pàgina web.

Abans de començar el nou curs però, us volem fer arribar unes informacions:

Infantil i Primària
• Inici de curs: dia 15 de setembre. Matins: de 9 h. a 12’30 h./Tardes: de 15 h. a 16’30 h. (P3 fa horari d’adaptació els dies 15, 16 i 17)

ESO
• Exàmens recuperació (1r, 2n i 3r): dia 3 de setembre, a les 9h.
Aquest dia s’han de retornar tots els llibres de reutilització.
• Inici de curs: dia 15 de setembre. Els dies 15 i 16 farem un horari especial pel Pla d’acollida: de 9h. a 13:30 h. A partir del dia 17 de setembre, de 8:00 h. a 14:30 h.

Per a tot l’alumnat

• Servei de menjador:
P3: Inici el dia 18 de setembre (es recomana esperar com a mínim al dia 22).
P4, P5 i Primària: Inici dia 15 de setembre.
ESO: Les famílies interessades heu d’enviar un mail a l’AMPA (ampa@ielesvinyes.net) abans del dia 29 de juliol, especificant el nom i cognoms del vostre fill/a i el curs que ha de fer.

• Recollida de llibres de reutilització i/o ordinadors, al despatx de l’AMPA:
1r i 2n primària: 8 de setembre, de 17 a 19 h.
1r ESO (ordinadors): 1 d’octubre
3r ESO: 10 de setembre de 17h a 19h.
4t ESO: 9 de setembre de 17 h a 19 h.

• Us recordem que, en començar el curs, es donarà una agenda a tot l’alumnat. Per tant no cal que en compreu cap.

Aprofitem per desitjar-vos, juntament amb l’equip de professors/es i la resta de personal del Centre, que acabeu de passar un bon estiu!

vacances
Bon estiu!