XERRADA FORMATIVA: Els menús de la nostra escola, a càrrec de Doble Via

NOVA XERRADA FORMATIVA!

Gràcies a Doble Via (la nostra empresa de menjador) i al Gabor, el seu dietista, podrem conèixer de més a prop com estan elaborats el menús de la nostra escola, el seu fonament, per què barregem uns tipus de plats amb uns altres i amb quins ingredients estan cuinats.

• DIA: 23 de maig de 2019
                                                              • HORA: a les 19h
                                                              • LLOC: al menjador de Les Vinyes

És una xerrada on coneixerem el fonament dels menús de la nostra escola, com estan pensats, amb quins ingredients estan cuinats, perquè es barregen uns tipus de plats amb uns altres…

També hi haurà un torn de paraula on podreu expressar les vostres inquietuds i suggeriments. ? ? ❓ ?

Ah! I també hi haurà un petit tastet d’alguns plats!!!  ?   ?

Us animem a participar-hi perquè de ben segur pot ser molt interessant.

***Hi haurà servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessiteu***

No hi podeu faltar!