Portes Obertes: Èxit d’assistència i participació

La jornada de Portes Obertes de l’Institut-Escola Les Vinyes ha estat un èxit total d’assistència i participació. El centre ha rebut la visita de centenars de persones del municipi, la majoria mares i pares de possibles nous alumnes de  P3 i 1r d’ESO, així com d’altres interessats en accedir a Les Vinyes a altres cursos escolars. La resposta per part de tots els assistents ha estat magnífica, mostrant molt d’interès en el projecte educatiu del centre i en la línia continuada 3-16 anys. A més, han destacat la implicació dels pares i mares dels alumnes de Les Vinyes amb el centre, cosa que, per aquells que així ho han manifestat, és un símptoma inequívoc de qualitat, confiança i compromís entre l’IE i els seus membres.

ipp

L’equip docent del centre ha organitzat un recorregut guiat per les instal·lacions del centre, amb l’ajuda inestimable dels alumnes d’ESO. Ningú millor que ells pot ensenyar Les Vinyes i interactuar amb comoditat amb les diferents àrees de treball i lleure. Per la seva part, l’AMPA i la Plataforma Fem Créixer Les Vinyes han disposat d’espais a les àrees d’Infantil-Primària i ESO per tal d’explicar als assistents les activitats que desenvolupen i les accions dutes a terme per tal que Les Vinyes mantingui la línia de P3, no tal sols pel proper curs escolar, sinó pel decurs dels següents exercicis.

ipp

A tots els que us vareu apropar a Les Vinyes, moltes gràcies per la vostra assistència!! Per nosaltres, ha estat un plaer rebre-us!

Us esperem al setembre!