L’Institut-Escola ja té nom oficial!!

Com ja sabeu, encara estàvem pendents de tenir un nom oficial per l’Institut-Escola. El passat mes d’octubre ens van fer arribar tres propostes, perquè poguéssim triar quina ens agradava més:

• Les Vinyes (Castellbisbal ha estat un poble agrícola durant gran part de la seva existència, sent les vinyes el principal cultiu gràcies al qual es van obrir les caves)
  • L’Arada (Va ser el nom de la primera revista local)
  • Fruiters (Nom del municipi durant set mesos de la guerra civil espanyola)

Després de fer el recompte de tots els vots rebuts, us informem que el nom escollit i aprovat en Consell Escolar és:

LES VINYES

Ara ens falta un logotip que ens representi… Així que si teniu alguna proposta, podeu fer-les arribar al Centre el més aviat possible.

El 15 de desembre es farà l’elecció del logo!