Gràcies per assistir al sopar!

El passat divendres 19 de juny vam celebrar el tradicional sopar de Comunitat Educativa que des de fa 4 anys anem repetint curs rere curs. Enguany ens vam aplegar prop de 570 persones, tot compartint àpats, vivències i rialles.

Sopar - Juny 2015

El sopar d’aquest any anava dedicat a:

• La primera promoció d’ESO que surt aquest any del Centre. El nostre vicepresident, Joan Comellas, va ser l’encarregat de dedicar unes paraules a aquests alumnes:

“Per els alumnes de 4t d’ESO, la primera promoció de l’IE Les Vinyes, que estant vivint els últims moments d’aquest viatge amb aquesta escola.
Només ens queda felicitar-vos a tots i desitjar-vos molta sort. I que tots plegats puguem complir els nostres somnis i els nostres objectius.
Tots junts hem fet un camí que ens ha ajudat a créixer i ens ha donat l’oportunitat de compartir aquesta experiència de l’educació, amb tota la comunitat educativa, una gran família, d’una petita escola, amb un gran projecte educatiu.
Moltes gràcies a tots.”

Promoció ESO 2011-2015

• I a totes les persones que, d’una manera o altra, han participat en la continuïtat de la línia de P3 i en el projecte 3-16 que ens caracteritza. La nostra presidenta, Meritxell Belchi, va dedicar aquestes paraules:

“Un 12 de novembre de fa un any i mig llarg, els nostres fills van arribar a casa amb una nota a la motxilla, una nota amb una molt mala notícia.
Algú havia decidit que el nostre Institut-Escola no podia seguir creixent i havia de morir. Una decisió injusta i sense sentit.
Algú ens va dir “ara tot depèn de vosaltres” i… a Les Vinyes vam fer pinya, i tant!
El 15 de novembre es va celebrar la 1a Assemblea de la plataforma “Fem Créixer Les Vinyes”, amb més de 50 pares i mares reunits i decidits a aconseguir un objectiu comú, la continuïtat de Les Vinyes.
Després de moltes nits, hores, esperances, il·lusió, neguits, complicitats i molts esforços emprats, la nostra lluita va donar el seu fruit.
Ei, pares i mares! D’una cosa podeu estar ben segurs, si aquella 1a Assemblea no s’hagués fet, no ho haguéssim aconseguit, moltes gràcies a tots per fer-ho possible.”

En acabar, en Dani Macho com a representant de la Plataforma va fer entrega d’una litografia a la direcció del Centre, en record d’aquesta etapa ja passada…

Entrega litografia - juny 2015

Esperem que gaudíssiu de la vetllada!

Només ens queda donar les gràcies a totes les persones que van participar en l’organització del sopar. Sense tots ells, la festa no hagués estat possible!

gracies