Extraescolar de CANT CORAL

CANT CORAL 2          LOGO ESCOLA MÚSICA

Des del curs 2014-15, l’AMPA ofereix, conjuntament amb l’Escola Municipal de Música Miquel Blanch, l’activitat extra-escolar de Cant Coral per als alumnes de Primària (1r, 2n i 3r)..

Poden apuntar-se tant alumnes que ja cursen estudis musicals com tots aquells nens i nenes que hi vulguin participar. L’horari establert està pensat perquè puguin assistir els alumnes que es queden al menjador i els que dinen a casa. El dia d’aquesta activitat serà:

DIMARTS de 14:10 a 14:55

L’activitat estarà conduïda per en Daniel Turró, professor de l’Escola de Música, amb un màxim de 20 alumnes al grup. Les sessions són de 45 minuts un cop per setmana.

El preu de l’activitat són 10 euros mensuals (més un pagament inicial de 5 euros en concepte de material). Els alumnes que ja estan matriculats a l’escola de música tenen aquesta activitat inclosa dins la quota.

L’activitat començarà dimarts 22 de setembre i seguirà el calendari de l’escola de música.

Qui estigui interessat cal que ompli el full de matrícula i el porti a l’Escola de Música aquesta setmana. El full de matrícula el podeu descarregar al següent enllaç  external-link-98445_640 , o bé el podeu anar a buscar a la secretaria de l’Escola de Música.

La veu és l’instrument musical que tots fem servir des de que naixem. Parlar, cantar, expressar… la fem servir constantment i cada dia. L’objectiu del Cant Coral és, doncs, aprofitar aquest instrument “natural” per gaudir de fer música en grup alhora que aprenem a fer un ús saludable de les cordes vocals, tot això en un ambient distès i una dinàmica lúdica i participativa.

La pràctica del Cant Coral pot ajudar a millorar la dicció, la pronúncia i afavoreix l’aprenentatge d’altres idiomes. A través de cançons, exercicis de respiració i relaxació, jocs amb moviment i d’oïda, aprendrem a tenir cura i fer un bon ús de la nostra veu i ens endinsarem en la pràctica musical.