EDUQUEM JUGANT: La importància i el valor educatiu del joc

La comissió de formació de famílies de l’AFA i el centre us volem convidar a una tarda de joc per a famílies (només adults i adolescents) que tindrà lloc els dies:

25 de novembre (adreçat a famílies amb infants fins a 8 anys).

28 de novembre (adreçat a famílies amb infants de més de 8 anys i a                                                l’alumnat d’ESO).

Lloc: biblioteca del centre

Horade 17.00 a 18.30

• Ponents i dinamitzadores del taller: membres de l’equip docent del centre.
  • L’activitat està pensada per a adults i alumnat de l’ESO ja que consta d’una part teòrica, on parlarem de la importància i el valor educatiu del joc, i una part pràctica, en la que podrem provar i comentar en directe una selecció de jocs des d’una vessant formativa.
  • Hi haurà servei d’acollida per a infants. El preu serà d’ 1€ per nen/a (la resta dels cost l’assumeix l’AFA).
  • Per qüestions d’aforament, cal que feu la inscripció al següent enllaç: https://forms.gle/jV2e3NKyikUYWN3w9

Us hi esperem! Jugarem, aprendrem i ens ho passarem d’allò més bé!