APORTACIÓ ECONÒMICA

A aquestes alçades segur que no pareu d’escoltar parlar del Projecte Desigualtats que duen a terme els alumnes de 2n d’ESO.

Per primera vegada, el Centre obre un compte de micromecenatge per aconseguir finançament i poder imprimir la revista que han redactat, il·lustrat, dissenyat i produït entre tots els alumnes d’aquest curs.

I l’AMPA no ha dubtat en col·laborar amb 88€, un euro per cada alumne participant!!!

proj desigualtats
Podeu veure el vídeo promocional que han preparat en el següent enllaç  external-link-98445_640https://goteo.org/project/projectedesigualtats/home

I si voleu ajudar-los amb 5€ , 10€ , 15€ , 20€ , … podeu fer la vostra donació entrant a external-link-98445_640https://goteo.org/project/projectedesigualtats/invest

1. Sergi

Hola AMPA,

No sabeu com estem de contents i agraïts pel vostre suport, econòmic i moral. Els i les noies de 2n d’ESO estem molt contents amb el suport que hem rebut, que ha superat les nostres expectatives, i que, en el vostre cas, ens fa especial il·lusió.

De part dels alumnes i de l’equip docent de 2n d’ESO.
    Lluitem junts contra les desigualtats!

Sergi
    #projectedesigualtats

1. AMPA

Hola alumnat i equip docent de 2n d’ESO.
      Ens alegrem de que hagueu aconseguit amb escreix el vostre objectiu i de que pugueu fer realitat la revista.
      És una satisfacció poder ajudar i aportar el nostre granet de sorra per lluitar contra les desigualtats.
      Com a AMPA ens encanta poder formar part de tots els projectes del centre i ens enorgullim de totes les vostres iniciatives.
      Ànims i força!
      Anem pel bon camí!
      Podeu comptar sempre amb nosaltres!