Alumnes d’ESO, què feu els dimarts i dimecres?

Ja fa temps que algunes famílies d’ESO ens han transmès que els hi agradaria poder tenir una alternativa pels seus fills/es, un cop acabada la jornada lectiva o de menjador. Es donen situacions, per exemple, que a aquella hora molts nois/es han de dinar sols a casa perquè si es queden al menjador no tenen bus per tornar a les urbanitzacions fins passades un parell d’horetes. O d’altres que venen de fora del municipi que no tenen on anar fins que els pares acaben la seva jornada laboral i els poden venir a recollir.

L’AMPA a principis de curs vam anar a parlar amb la regidoria d’educació de l’ajuntament per veure si era possible tenir la biblioteca municipal oberta entre les 14h i les 17h, per tal de que nois/es tinguin un espai “controlat” on poder estar-hi abans que passi el bus de l’urbanització, comencin les extraescolars, vinguin els pares,…

La petició va ser acceptada i, a partir d’ara, tots els dimarts i dimecres podrem gaudir ininterrompudament de la biblioteca.

biblio oberta ininterrumpudament

Us recordem que enguany el servei de menjador s’ha ampliat a tots els alumnes del Centre (infantil, primària i ESO).