Què és per a tu Les Vinyes??

Sabries resumir en una sola paraula què significa per a tu formar part de la comunitat educativa de l’Institut-Escola Les Vinyes?

El grup de treball de les “Portes Obertes” ja ens hem posat a treballar i estem preparant una presentació per donar a conèixer el nostre Institut-Escola!

Volem fer-ho d’una manera divertida, original i fàcil per que tothom hi pugui participar posant el seu granet de sorra!

Es tracta de que us feu una “selfie” subjectant un paper on haureu escrit la paraula que defineix, per vosaltres, pertànyer a Les Vinyes. Fàcil, oi?

Les fotografies les podeu fer en grup, en parelles, sols, amb la colla, els nens/es, els joves, els grans, els pares, els avis… tothom que en formi part i vulgui ajudar a fer conèixer en el nostre Centre a les famílies interessades.

Només cal que et facis la foto i l’enviïs al correu de l’AMPA ampa@ielesvinyes.net  posant com assumpte : SELFIE VINYES.

Tens temps fins al 20 de febrer!

Nosaltres ja ens hem fet la nostra!

IMG_20150211_231933-1
Pots enviar tantes com vulguis!

Aníma’t! Tots som AMPA!