Aquí trobareu informació sobre la preinscripció i us enllacem un vídeo on podreu veure l’essència de La Tordera.
INFORME DEL BAREM UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS
INFORME DEL BAREM PROVISIONAL 17/04/2024
INFORME DEL BAREM UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS
INFORME DEL BAREM PROVISIONAL 17/04/2024
Aquest trimestre la classe dels Cors i dels i les Astronautes hem viscut la música amb molta intensitat a través de la figura del Carnestoltes i la Vella Quaresma. També hem estrenat nou espai: l’aula de música!!
Us compartim el treball que hem anat fent:
Aquest trimestre a l’aula de música vivim els projectes amb intensitat:
Un món estrany 5è A Un món estrany 5è B Un món estrany 5è C
Aquest trimestre a l’aula de música vivim els projectes amb intensitat:
Aquest divendres 10 de març, l’alumnat de 5è ha fet una exposició a les famílies per explicar com treballem les llengües.
Han llegit alguns relats, han explicat com han elaborat els seus còmics, ha ensenyat les seves creacions plàstiques i el treball fet a l’àrea d’anglès.
Felicitem els nostres alumnes de 1r d’ESO! Han quedat entre els 100 primers de 4.500 candidats al concurs Neurotalent Games.
Aquest concurs, que promou el Departament d’Educació i la Fundació Rosa M. Vivar està adreçat a l’alumnat de 1r d’ESO per entrenar la memòria.
L’objectiu és sensibilitzar la importància de la salut cognitiva i fomentar entre els més joves la importància d’entrenar el cervell al llarg de la vida.
L’alumnat de 2n d’ESO ha gaudit de l’espectacle “Jazz en viu…Swing!” al Palau de la Música.
Han pogut escoltar les principals característiques del jazz i del swing i conèixer els diferents instruments que configuren una big band. A més han fet una gimcana pel barri gòtic de Barcelona per ampliar els coneixements del projecte de l’àrea de socials.
Acabem el cicle de xerrades a 4t d’ESO molt emocionades i emocionats pels moments compartits i amb un gran agraïment a totes les persones que han vingut a fer-nos aquest regal.Gràcies, gràcies, gràcies!
Aprenem a transitar la incertesa i ens sentim acompanyades en la presa de decisions que ens toca viure. Recollim sensacions, impressions, missatges, aprenentatges (reconèixer l’emoció, acceptar-la, connectar amb la calma, parar, respirar, comprendre d’on sorgeix, parlar-ne, deixar-se ajudar, mimar-nos, fer exercici o activitats que ens agradin, confiar…).
A través de diferents dinàmiques i propostes fetes a Ètica i a Tutoria, juntament amb les aportacions de les xerrades, reflexionem i fem balanç dels nostres interessos professionals, les nostres habilitats i talents, els diferents àmbits que ens atrauen i el mateix recorregut dins del sistema educatiu que podrem iniciar ben aviat.
“Cada persona té els seus punts forts i els seus talents només cal descobrir-los”
Visita a la depuradora de Santa Maria de Palautordera per part de l’alumnat de 3r d’ESO com a inici del projecte EDAR (Estació de Depuració d’Aigües Residuals).
Una representació de La Tordera va participar en la conferència contra el bullying que va fer David Aguilar a Barcelona.
El curs passat alumnat de 6è va llegir el seu llibre “Pieza a Pieza” i ens va signar algun exemplar. En aquest llibre explica que va néixer amb el síndrome de Poland, com es va construir una pròtesi amb peces de lego i com va patir bullying.
Com sempre va ser una lliçó de vida: Tots tenim alguna “diFcapacitat” (capacitat).
A 2n de primària fan construccions amb el KAPLA.
Amb aquest joc es treballa: habilitat manual, coordinació, raonament, imaginació, creativitat, concentració, equilibri, cooperació i conceptes bàsics de geometria, espai, compensació de pesos, formes, volums i simetria.
Mireu quines construccions!
L’alumnat de 5è ha participat en un programa de ràdio a Sant Celoni.
Aquesta activitat forma part del projecte d’audiovisuals on treballen els telenotícies, blog i ràdio.
Són uns autèntics professionals!
Els nens i nenes de segon hem anat de colònies!
Han sigut 2 dies meravellosos! Aquí teniu un recull de les vivències!!
Esperem que gaudiu de les fotografies!!!
Equip de cicle inicial.
Segueix-nos!