CONSTITUCIÓ DEL CONSELL D’INFANTS DE SANTA MARIA DE PALAUTORDERA

L’alumnat de les escoles de Santa Maria de Palautordera ha constituït el Consell d’infants coordinats amb l’Àrea d’educació de la Diputació amb l’objectiu de promoure actuacions que millorin la qualitat de vida dels infants i de la resta de ciutadans.

L’acte es va portar a terme a la sala de plens de l’Ajuntament. Ja fa quatre anys que participem en aquesta iniciativa que promou la participació infantil en el municipi. Actualment tenim dos alumnes de 5è, en Joan i l’Arnau que comencen aquest any i dos de 6è, en Marc i en Ton que ja hi eren el curs anterior, tots ells representen a la resta dels seus companys amb la intenció de treballar a partir de les seves propostes per crear un entorn millor.