2º FESTIVAL DEL RELATO

Durant aquest segon trimestre els i les alumnes de 6è, a làrea de llengua castellana, primer fan una descripció de paisatge (natural, una casa, l’espai extraterrestre, etc), després una descripció de personatges (reals o fantàstics); seguidament expliquen què els va passar a aquells personatges en aquell paisatge  i com ho van resoldre; com acaba la història. Finalment, li posen un títol.

Seguidament escriuen un esborrany, el comentem a classe, el corregim i continuen fent-lo. Després de l’última correcció, l’escriuen amb ordinador i afegeixen una imatge.

Els i les alumnes trien els tipus de relats i decideixen que les històries poden ser de: AMOR, AVENTURES, TERROR, HISTÒRIA

Com activitat final, els relats són llegit pels seus i les seves autores, davant dels grups de 5è. Quins aquest curs són oïdors/es i el curs que ve seran lectors/es. La lectura es fa a la Mediateca (divendres 28/2 6è B i dimecres 4/3 6è A) amb micròfon i amplificació; els i les alumnes venen mudats per a l’ocasió; són gravats amb vídeo i aquest penjat a la web de l’escola.

Resultado de imagen de libros