BALLEM I BALLEM!
Els nens i nenes de 4t hem participar en un taller de dansa! Durant dos dies hem ballat i ballat i ens ho hem passat molt bé! El professor de dansa ens ha felicitat!!!!!
BALLEM I BALLEM! Llegeix més »
Els nens i nenes de 4t hem participar en un taller de dansa! Durant dos dies hem ballat i ballat i ens ho hem passat molt bé! El professor de dansa ens ha felicitat!!!!!
BALLEM I BALLEM! Llegeix més »
A quart hem començat amb el projecte d’emprenedoria!!!! I hem decidit que farem CALENDARIS AMB FOTOS DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA!! Us agrada?? Ja us anirem informant…. De moment, podeu veure com hem constituït l’empresa!! Hem signat tots i totes!!
2017. EL MILLOR ANY!! Llegeix més »
Els nens i nenes de 4t hem fet un experiment a la classe de medi per veure la quantitat de sucre que hi ha en un suc, una coca-cola i un trinaranjus. Hem agafat els tres productes i després hem escalfat la coca-cola i el trinaranjus i hem vist que només en quedava una pasta
EL SUCRE ALS ALIMENTS Llegeix més »
El passat 11 de març de 2016, la classe de 4t. va anar al Cèntric, per poder escoltar en viu i en directe, els contes que moltes escoles del Prat ens hem inventat col.laborativament. Tot va començar al gener, quan vàrem rebre una capsa misteriosa que ens convidava a participar en un conte col.laboratiu amb
EL CONTE COL.LABORATIU Llegeix més »
Ens agrada molt la música, per això aprenem molt ràpid!! Els alumnes de 4t. estem aprenent una nova nota , la nota FA. Per això hem utilitzat els xilòfons…, ara ja sabem tocar una cançó.
Aprenem a tocar el Xilòfon! Llegeix més »
Us convidem a la rua del proper divendres 5 de febrer pels carrers del barri. US ESPEREM!!!
Setmana musical a l’Institut Escola amb dues sortides. L’alumnat de quart, cinquè i sisè de primària i els de primer d’ESO aniran dimarts al Palau de la Música Catalana. Dijous serà el torn dels de tercer d’ESO, que aniran a La Capsa del Prat de Llobregat. (Clica sobre la foto per veure-la més gran)
L’Institut Escola més musical que mai. Llegeix més »
Aquest cap de setmana s’han iniciat les lligues de futbol. Els nostres tres equips han guanyat els seus partits. Hem fet, tres de tres. Felicitats. Recordeu que guanyar no és el més important.
Triplet de victòries a la primera jornada Llegeix més »
Un any més, amb l’arribada de la tardor, celebrem la castanyada a l’escola.
Una castanyada de por!!! Llegeix més »