Quart

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de quart!

Evitem el canvi climàtic!

Els i les alumnes de 4t i 5è vam treballar durant la setmana del 26 i 30 d’octubre que és el canvi climàtic i les seves causes i conseqüències. A més, vam aprofundir en la contaminació de l’aigua i, per poder fer-ho, vam realitzar un experiment per conèixer i conscienciar-nos sobre aquesta. L’experiment simulava la

Evitem el canvi climàtic! Llegeix més »

La castanyada i Halloween!

Aquest any hem celebrat la castanyada d’una manera una mica diferent, però els alumnes de 4t i 5è ens ho hem passat molt bé, menjant castanyes i panellets. A més, també hem celebrat halloween, aprenent la història d’aquesta festa d’origen americà; creant caretes que fan molta por i decorant la nostra porta.

La castanyada i Halloween! Llegeix més »

Sortida esportiva al Sagnier

Avui els alumnes de 3r i 4t hem anat a fer una sortida al Sagnier. Hem estat tot el matí aprenent diferents disciplines; salt de longitud, salt d’altura als matalassos, atletisme, carrera d’obstacles i carreres de relleus, entre d’altres. Hem gaudit molt i ens hem sentit uns vertaders esportistes olímpics.

Sortida esportiva al Sagnier Llegeix més »

AULES AMB BON TRACTE

Avui, dia 7 de maig, els alumnes de primer de primària hem realitzat el taller d´Aules amb Bon Tracte, amb la participació de les Dones Sàvies d.el barri de Sant Cosme, que ens han pogut explicar les seves experiències i anècdotes Ha estat una experiència molt enriquidora, i hem acabat fent un petit esmorzar amb

AULES AMB BON TRACTE Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut