Esmorzar al Parc Nou
Els nens i les nenes de primer hem anat a esmorzar al Parc Nou i hem jugat amb el Tom! Ens ho hem passat molt bé!
Esmorzar al Parc Nou Llegeix més »
Els nens i les nenes de primer hem anat a esmorzar al Parc Nou i hem jugat amb el Tom! Ens ho hem passat molt bé!
Esmorzar al Parc Nou Llegeix més »
Les dones sàvies del Prat ens han explicat una història sobre la bruixa Margarita. Hem après com es fa un encanteri i ens ho hem passat molt bé.
Les dones sàvies ens visiten Llegeix més »
El passat divendres 20 de maig, 10 alumnes de 6è vam participar de la 15a Cantata Ciutat del Prat!! Tot i els nervis i les pors prèvies al gran dia, hem de dir que va ser tot un èxit!!! I, a més, estàvem a primera fila!!!! Cal dir-ho: SOM UNS ARTISTES!!!!
6è a la CANTATA Ciutat del Prat Llegeix més »
Els alumnes de primer hem anat a fer una visita a la policia local, ens han explicat la seva feina i hem visitat els espais de la comissaria.
Visitem la policia local Llegeix més »
Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de
Els nens i nenes de primer hem fet l’obra de teatre de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! ASSAIG GALLINA
SANT JORDI A PRIMER Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem fet el nostre primer projecte del nom de la classe.
PROJECTE DELS POLICIES Llegeix més »
El passat 11 de març de 2016, la classe de 4t. va anar al Cèntric, per poder escoltar en viu i en directe, els contes que moltes escoles del Prat ens hem inventat col.laborativament. Tot va començar al gener, quan vàrem rebre una capsa misteriosa que ens convidava a participar en un conte col.laboratiu amb
EL CONTE COL.LABORATIU Llegeix més »
Avui hem anat a plantar a l’hort!! Hem plantat tomàquets, maduixes i enciams. Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt!