Primària

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »

HALLOWEEN 2016

Tot i que estiguem a les portes del Nadal…. un plaer compartir les fotos del Túnel del terror que vàrem preparar els alumnes de 6è per als nostres companys de Primària…. Va ser molt divertit… tot i que no vàrem aconseguir fer gaire por… jajaja!!!

HALLOWEEN 2016 Llegeix més »

Coneixem el Delta

El passat dia 25 de novembre vàrem poder gaudir d’un passeig pel Delta del Llobregat, on vam poder observar diferents tipus d’aus i vegetació. Va ser un dia per repetir!!! Aquí us deixem unes fotos per que ens pugueu veure.

Coneixem el Delta Llegeix més »

FEM COCA DE IOGURT!!

A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta perquè la pogueu fer a casa i un video amb

FEM COCA DE IOGURT!! Llegeix més »

2017. EL MILLOR ANY!!

A quart hem començat amb el projecte d’emprenedoria!!!! I hem decidit que farem CALENDARIS AMB FOTOS DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA!! Us agrada?? Ja us anirem informant…. De moment, podeu veure com hem constituït l’empresa!! Hem signat tots i totes!!

2017. EL MILLOR ANY!! Llegeix més »

EL SUCRE ALS ALIMENTS

Els nens i nenes de 4t hem fet un experiment a la classe de medi per veure la quantitat de sucre que hi ha en un suc, una coca-cola i un trinaranjus. Hem agafat els tres productes i després hem escalfat la coca-cola i el trinaranjus i hem vist que només en quedava una pasta

EL SUCRE ALS ALIMENTS Llegeix més »

Sortida al modelisme ferroviari

El passat dijous 24 de novembre els alumnes de 3r de primària vam visitar una exposició de modelisme ferroviari que hi ha al nostre barri de Sant Cosme. Allà ens van explicar la història del ferrocarril i vam poder veure maquetes de trens en marxa. Va ser molt divertit i ens va agradar molt conèixer

Sortida al modelisme ferroviari Llegeix més »

Arriba el Nadal

A la classe de segon hem fet una caseta de gingebre. Teniem totes les parts de la caseta i les hem unit amb glassa. L’hem decorat amb lacasitos i xocolata… ESTAVA BONÍSSIMA !!!!

Arriba el Nadal Llegeix més »

Aniversari del Saúl

Avui 30 de novembre, és l’aniversari del Saúl. Per poder celebrar-ho amb tots, ha volgut compartir amb nosaltres un pastís BONÍSSIM !!! Nosaltres li hem cantat l’aniversari feliç. Ens ho hem passat molt bé, ha estat una estona molt maca per tota la classe, en especial pel Saúl.

Aniversari del Saúl Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut