Cinquè

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de cinquè!

La castanyada i Halloween!

Aquest any hem celebrat la castanyada d’una manera una mica diferent, però els alumnes de 4t i 5è ens ho hem passat molt bé, menjant castanyes i panellets. A més, també hem celebrat halloween, aprenent la història d’aquesta festa d’origen americà; creant caretes que fan molta por i decorant la nostra porta.

La castanyada i Halloween! Llegeix més »

Projecte La volta al món!

Durant aquest segon trimestre, els i les alumnes de cinquè han realitzat un projecte anomenat la volta al món, a partir del qual han conegut molts països i ciutats importants, han descobert costums i menjars d’altres llocs del món, i han pogut comprovar que anar-se’n de viatge pot ser fàcil, però sempre s’ha de tenir

Projecte La volta al món! Llegeix més »

Educació Viària a Cinquè!

El dimarts 29 d’octubre van venir a la classe de cinquè dos policies locals. Ens van explicar moltes coses sobre la importància de respectar les normes de seguretat al carrer i vam aprendre que la bicicleta està considerada un vehicle i que, per conduir-la pel carrer, hem de portar diverses proteccions.

Educació Viària a Cinquè! Llegeix més »

ENS GUIEM A PARTIR D’UN MAPA

Els alumnes de cinquè, el passat 26 de setembre vam sortir pel barri per localitzar diferents punts que hi havia marcats en un mapa. El nostre objectiu era descobrir què hi havia en aquests punts; quins edificis eren, quina botiga o quin parc, etc. A partir d’un mapa vam poder guiar-nos pels carrers del barri

ENS GUIEM A PARTIR D’UN MAPA Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut