I5

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P5!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »

El sol i el xacal

Avui ens han vingut a explicar un conte a P-4 i a P-5. Era d’un sol i un xacal que es feien amics.Hem fet de cavalls, conills, ànecs, galls i eriçons. Ens ha agradat molt escoltar aquest conte. 

El sol i el xacal Llegeix més »

Coneixem la castanyera

Quan arriba la tardor també arriba el temps de collir castanyes i avui hem anat al Parc Nou en busca de la castanyera María. Estem molt contents perquè l’hem trobat, l’hem ajudat a collir moltes castanyes, hem ballat la seva cançó i a més a més li hem fet moltes preguntes. Ens ho hem passat

Coneixem la castanyera Llegeix més »

PROJECTE DE P5: “ELS CONILLS”

El dia 20 de juny els i les alumnes de P5 van presentar el seu primer projecte interdisciplinar a les seves famílies i alumnat de l’Institut Escola. El projecte era sobre els conills, el nom de la classe. Mireu algunes fotos!!!              agora.xtec.cat/…16/06/ELS-CONILLS-P5.pptx     Us deixem l’enllaç per si voleu

PROJECTE DE P5: “ELS CONILLS” Llegeix més »

VISITA AL ZOO

El passat divendres 3 de juny l’alumnat de P3, P4, P5 i 1r. van anar d’excursió al Zoo. Va ser molt divertit i van veure molts animals… micos, foques, elefants, girafes… Què bé s’ho van passar!! Mireu quina foto més bonica de tots els assistents…

VISITA AL ZOO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut