ANEM A BUSCAR EL TIÓ
Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!
ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »









