La granja de Molins!
Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur […]
La granja de Molins! Llegeix més »












