General

Fem la Mona!

El passat divendres 18 de març els i les alumnes de 2n vam gaudir de l’últim dia del trimestre i de l’inici de la primavera, festejant el dia de la Mona de Pasqua. Tots s’ho van passar molt bé elaborant la seva Mona i menjant la xocolata que podien i, a la tarda, van emportar-se

Fem la Mona! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut