General

Visita a la granja

El passat 5 de juny els alumnes d’infantil vam anar d’excursió a la Granja de Castellví, amb Molins de Rei. Vam passejar en poni i vam veure molts animals… gallines, galls, ànecs, oques, conills. Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Visita a la granja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut