Tertúlies literàries dialògiques a P4
Avui ha estat el primer dia que hem començat a fer TERTÚLIES LITERÀRIES DIALÒGIQUES! És la primera vegada que fem aquesta activitat i ens ha agradat molt. Hem començat a llegir el conte de l’Aladí i la llàntia meravellosa.
Tertúlies literàries dialògiques a P4 Llegeix més »











