març de 2019

Taller d’emocions

Els nens i nenes d’infantil i primer hem fet un taller per treballar les emocions. A partir d’unes dinàmiques molt divertides la Maria ens ensenya a identificar-les i representar-les. És molt important crèixer coneixent les nostres emocions i les dels altres. Així podem posar paraules al que ens passa, i també aprenem a respectar i […]

Taller d’emocions Llegeix més »

Visita al YOMO

El passat 1 de març una representació dels cursos de 3r i 4t d’ESO vam assistir al YOMO (Youth Mobile Congress), una fira on la ciència i la tecnologia s’uneixen amb el mòbil. Dissenyat per a estudiants de 8 a 16 anys, YoMo Barcelona inclou exhibicions educatives, actuacions en directe, tallers interactius, conferències teòriques i

Visita al YOMO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut