Exposició Art i Escola (ACVIC Centre d’Arts Contemporànies)

Del 10 de maig fins el 31 de juliol, al Centre d’Arts Contemporànies de Vic (Sant Francesc, 1), es pot visitar l’exposició Art + Escola + Tabú que recull una mostra dels treballs presentats pels 31 centres educatius que hi han participat, entre ells, l’Escola Barnola d’Avinyó. El nostre projecte l’hem titulat Per què no en puc parlar? i ha estat desenvolupat per tots els alumnes del centre, tant d’Infantil com de Primària. Si visiteu l’exposició, el podreu gaudir.
Horaris de visita: de dimarts a divendres, de 10.00 a 13.00 h. i de 17.00 a 20.00 h. Dissabtes, d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 20.00 h.