Xerrada per a famílies i docents

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 21 de març a les 18.00 (aula d’ESO) gaudirem de la presència de la pedagoga Anna Ramis per a dur terme la xerrada: “Com estalviar conflictes i maldecaps amb les pantalles dels fills/es”.

Esperem sigui del vostre interès.

Atentament,

AFA IE BARNOLA

Participació Sambori 2024

L’alumnat de 4t i 5è, participa en el Sambori, un projecte basat a incentivar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a… Llegeix més»

Taller de xarxes socials

Al taller de Xarxes Socials, l’alumnat de 2n i 3r d’ESO està duent a terme una campanya de sensibilització sobre el bon ús dels dispositius mòbils.
Aquesta campanya pretén exposar les conseqüències del mal ús dels dispositius mòbils i de les xarxes socials.
Per a dur a… Llegeix més»

Participació concursos

Picalletres: La classe de 3r d’Eso ha participat al Picalletres, un concurs lingüístic que consisteix a lletrejar paraules en català. Van quedar en 1a posició a la 1a fase i en 2a posició en la fase final.
Olimpíada  de filosofia: Sis alumnes de l’IE Barnola van… Llegeix més»

2a comissió de menjador

El passat dijous 29 de febrer es va realitzar la 2a comissió de menjador del curs 23-24. Els punts de l’ordre del dia van ser:

. Aprovació de l’acta anterior.
. Valoració del desenvolupament de curs: acta d’inspecció, seguiment del menú de menjador i aspectes organitzatius.
. Afers… Llegeix més»

8 de març

Cada any, al municipi d’Avinyó, realitzem activitats de sensibilització i prevenció per commemorar el dia 8 de març (Setmana per a la igualtat.

Des de l’IE Barnola, cada tutoria treballarà el tema a partir d’una lectura, vídeo, reflexió…per prendre consciència i sensibilització vers la temàtica. A… Llegeix més»

Visita el centre educatiu

Tal i com s’ha informat en la reunió informativa de l’etapa de secundària obligatòria, disposeu de l’oportunitat de visitar el centre educatiu durant l’horari lectiu.
Us esperem el proper dijous 29 de febrer a les 9:30. La visita serà conduïda pel propi alumnat de l’ESO.
Inscripcions en… Llegeix més»

Què és un Institut Escola ?

Els instituts escola apleguen, en un mateix centre, l’oferta d’educació infantil, primària i secundària i presenten, des d’aquest punt de vista, una estructuració de l’ensenyament obligatori equivalent a la dels centres educatius dels països nòrdics i denominat model de sistemes integrats. La majoria de centres… Llegeix més»

Bossa vermella

Enguany, Ajuntament i centre educatiu tornem a portar a terme el projecte: La Bossa Vermella. Aquest projecte vol contribuir a un acompanyament en els canvis corporals i emocionals i en l’experiència vital que implica la primera menstruació. Des del projecte s’ofereix un recurs a les escoles… Llegeix més»

La veu del Barnola

Ja tenim la 4a edició de “La veu del Barnola”, la revista on podreu trobar totes les activitats que fan els vostres infants i adolescents, passatemps variats per fer en família, recomanacions de llibres i jocs, i molt més.

Per tal que la pogueu tenir a… Llegeix més»

Preinscripció ESO

El proper mes de març s’inicia el procés de preinscripció a l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria – ESO – (del 8 al 20 de març).
L’inici de l’ESO és un canvi d’etapa important per a l’alumnat. És per això que es realitzarà una reunió informativa presencial, el dimarts 27… Llegeix més»