Premiats jocs florals

Des dels serveis territorials a la Catalunya Central ens agraeixen sincerament la participació de l’alumnat del nostre centre a la convocatòria dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Ens han comunicat que el jurat de la fase territorial dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya ha acordat com a guanyadores els següents alumnes

• Categoria B2. Àngela Gomera, Iu Vall i Roc Perarnau per l’obra El gripau
  • Categoria G2. Anna Riera, per l’obra Com presonera del dia.
  • ACCÈSSIT Categoria G1. Vicky Fuentes per l’obra Les flors de temporada

L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el dimarts 7 de maig de 2024, a 2/4 de 10 (recepció a partir de les 9h) al centre cultural Convent de Sant Francesc de Santpedor (C/ Convent, s/n).

En el lliurament de premis, l’alumnat haurà de llegir l’obra -sencera en el cas de la poesia- i un fragment, preferiblement del principi, en el cas de prosa.

Moltes felicitats !!!