Projecte Camí Ramader de Marina

Enguany iniciem un nou projecte i que a continuació us adjuntem una breu presentació.

Es tracta de recórrer part del Camí Ramader de Marina, des del Garraf a la Cerdanya francesa, des dels inicis de l’escolaritat fins a finalitzar el 4t d’ESO a l’IE Barnola, realitzant cada curs diferents etapes del camí adaptades a l’edat.

Avinyó conserva un dels trams més impressionants del Camí Ramader. En aquest punt, podem observar com el camí ramader està  flanquejat per dues parets de pedra seca. L’objectiu d’aquestes parets, era el de protegir els camps de cultiu dels animals  transhumants. A més, al llarg d’aquest camí, també s’obrien tancats, flanquejats amb pedra seca, per al repòs dels animals  transhumants.

Més informació: Projecte Camí ramader de Marina – IE Barnola_compressed