Preinscripció

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació ha aprovat les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes per al curs 2020-2021, adoptant diferents mesures d’adequació a la situació actual.

• Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al… Llegeix més»

Matiners confinats

Aquest any també ens toca viure una fira dels matiners diferent, però tot i que siguem a casa, no ens podem oblidar d’aquest important dia pel poble ni dels fets que van esdevenir a Avinyó aquell novembre de 1848! Vinga, volem veure aquí el resultat… Llegeix més»

Sant Jordi

Benvolgudes famílies,
Us enllacem un vídeo: https://youtu.be/36V0CBOgWU8 realitzat pel professorat del centre educatiu, amb l’objectiu de mantenir la comunicació amb l’alumnat i les famílies i explicar-vos la llegenda de Sant Jordi amb una versió pròpia i divertida.

#quedat a casa!

Aquí podreu mostrar als companys, companyes i a les seves famílies el què esteu fent durant aquests dies de confinament. Ho podeu enviar al correu del vostre tutor/a i s’anirà penjant en aquest blog.
Espero que gaudiu de veure als vostres companys i companyes!
També hem penjat un… Llegeix més»

Sol·licitud de preinscripció curs 20-21

Atenció: Ajornament de les preinscripcions fins que es pugui garantir la seva realització.
S’adjunta la sol·licitud de preinscripció del Departament d’Educació pel curs 2020 – 2021, a complimentar per a les noves famílies que es matriculen al centre educatiu.
Sol·licitud

Setmana per la Igualtat de Gènere

Aquesta setmana l’alumnat de l’IE Barnola, en el marc de la setmana per la igualtat de gènere, ha realitzat diferents activitats per prendre consciència de la realitat social. Algunes de les activitats són: evolució de les professions, lipbooks de la seva dona preferida, debats sobre… Llegeix més»