Premi concurs

El jurat del concurs “La nostra foto de la ciència”, organitzat Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la UVic – UCC i el grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica), ha decidit atorgar el primer premi de la categoria A a la fotografia “Alegria… Llegeix més»

Preinscripció

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació ha aprovat les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes per al curs 2020-2021, adoptant diferents mesures d’adequació a la situació actual.

• Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al… Llegeix més»

Matiners confinats

Aquest any també ens toca viure una fira dels matiners diferent, però tot i que siguem a casa, no ens podem oblidar d’aquest important dia pel poble ni dels fets que van esdevenir a Avinyó aquell novembre de 1848! Vinga, volem veure aquí el resultat… Llegeix més»

Sant Jordi

Benvolgudes famílies,
Us enllacem un vídeo: https://youtu.be/36V0CBOgWU8 realitzat pel professorat del centre educatiu, amb l’objectiu de mantenir la comunicació amb l’alumnat i les famílies i explicar-vos la llegenda de Sant Jordi amb una versió pròpia i divertida.

#quedat a casa!

Aquí podreu mostrar als companys, companyes i a les seves famílies el què esteu fent durant aquests dies de confinament. Ho podeu enviar al correu del vostre tutor/a i s’anirà penjant en aquest blog.
Espero que gaudiu de veure als vostres companys i companyes!
També hem penjat un… Llegeix més»

Sol·licitud de preinscripció curs 20-21

Atenció: Ajornament de les preinscripcions fins que es pugui garantir la seva realització.
S’adjunta la sol·licitud de preinscripció del Departament d’Educació pel curs 2020 – 2021, a complimentar per a les noves famílies que es matriculen al centre educatiu.
Sol·licitud