CANTADA DE NADALES, EL TIÓ I L’AMIC INVISIBLE

Ja tornem a ser-hi. S’acaba el primer trimestre i ja tenim a tocar el Nadal. Com és tradició els nens i nenes de l’escola  hem preparat amb molta il·lusió unes boniques nadales i uns divertits villancicos que us hem cantat pels carrers del poble. Si us ho heu perdut , no patiu,  podeu clicar damunt la fotografia i a gaudir de l’espectacle!

Avui també els més xics  hem cagat el tió i els més ganàpies hem fet l’amic invisible!

AH! I BON NADAL  I BONES FESTES!

TOQUEM L’UKELELE!

L’Ukelele entra a l’institut escola! Aquest any a la classe de música de  primer d’ESO aprendrem a tocar l’Ukelele. Aquest petit instrument és portable, econòmic, relativament fàcil d’aprendre a tocar i ofereix moltes possibilitats per treballar la música. Amb l’ukelele podem fer melodies, harmonies amb els acords,  i alhora també podem cantar. Mireu,  mireu què bonics que són els nostres ukes!